Tuesday, August 23, 2011

Berkat Ramadhan

Sepanjang Ramadhan ni, Alhamdulillah, bisnes tudung memang sangat2 menjadi.
Macam goreng pisang panas!
Upload je gambar, terus customer booked and make payment.
Yela, raya setahun sekali :)
Sempat bergambar ngan model Fareeda ni:)

Jadi, adela duit lebih sikit bulan ni untuk beraya.
Apepon, rezeki yang sedikit, jika dikongsi tu lebih berkat.
Fasting month is the time to give and share with the less fortunate and family.
Saya bantu yang mana termampu untuk keluarga.
MasyaAllah, besar betul balasan Allah lepas tu.

Saya dapat hamper besar, bernilai RM400.
Besar tau! Yang plg BEST sume isi kat dalam tu, TERBAIK!

Sponsor makan buffet berbuka 2 hari berturut2 di Bangi Golf Resort dan Perdana Royal Club.
Makanan sangat BEST.
Makan sampai perut yang besar, bertambah besar. Hehehe.
Ni je gambar yg sempat snap, sbb da sampai lewat, trus makan sampai tak hengat dunia ;-)


 *
 *
  *
  *
  *

Hmm, yang buat saya terharu bila receive SMS ni dari my FIL: 

"Salam. Terima kasih banyak atas pemberian tempoh hari, dan ucapan Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir Batin untuk anak berdua. InsyaAllah selamat"-ABAH.

Sumpah, sampai hari ni pon, saya tak reply SMS ni, sebab saya rase terharu sgt, nak ulis apepon taktau. 
Apepon, SYUKUR ALHAMDULILLAH.


Ni gambar curi, mase cik hubby nak bayar zakat fitrah kat Ampang Park last Sunday :)
Rasenya dah selesailah tugas untuk tahun ni...

No comments:

Post a Comment