Saturday, February 19, 2011

Guest Book


Sangat pening bila sampai bab "guest book".

Actually, saya beli 2. hehe. Satu still dalam simpanan, tatau nak buat ape. Tengokla kalau saya nak hadiahkan buku ni pada sesiapa ;)

1st guestbook:

Beli kat Sunway Pyramid. Harga murah je, tapi cost nak ubah pages, beli kertas and print cost, approx more than RM60. Huh!

Cover dah english theme sebab off white.


Tapi tak berkenan pages dia, ada "date" and "name address" column tu, just sesuai kalau nak letak kat retail or tempat2 bersejarah ;(
Macam nila kat dalam dia, every pages, got 128 pages

So, saya ubah2la pages tu ikut creativity, print template cantik2 and glue kat every pages.

Like this, tutup date and address tu ;p So, creative but need sometime to finish for all pages

2nd guestbook:

Membazir je kan sampai dua. Tapi yang ini berbaloi.

I bought it at One Utama.

Sangat puas hati =)


Terima kasih semua yang sudi tinggalkan ucapan kat guest book kami. Sekarang guest book disimpan dengan baik dan penuh dengan kad2 ucapan dari hadiah2 yang kami terima jugak.


4 comments:

  1. itu ucapan saya...sungguh terharu anda telah memilih ucapan saya untuk disiarkan disini...Hihi love u lah....Muacks...

    ReplyDelete
  2. Owh, yup2. purposely choose yours dear. Thanks anyway =)Love u too!

    ReplyDelete
  3. salam.nk tny.guest book ni bli kt kedai ape ek?

    ReplyDelete
  4. Wslm. Yang 1st tu beli dari MPH, kalo yang 2nd tu dari Memory Lane, tp itu ari beli kat dalam Jusco OU, ade Memory Lane punye corner :) Hope this will help u.

    ReplyDelete