Monday, August 27, 2012

Aidilfitri 2012

Alhamdulillah, raya tahun ini disambut cukup sederhana.
Dalam hati, ada juga sedikit risau, manalah tahu tak sempat bertemu Ramadhan yang depan. Moga-moga Allah izinkan nafas untuk terus bernyawa sehingga Ramadhan yang seterusnya, Amin...

Apapun, tahun ini, saya cukup beriya nak sambut raya, entah kenapa, pertama kalinya beraya bersama Sofea atau dek baju baru yang sedondon mungkin :)

Royal Blue di 1 Syawal.

Warna soft sikit pada 2 Syawal, kami pilih dark grey.
 Baju saya dua-dua design tu dari Mixmoda. Saya mention kat sini, sebab ramai plak yang tanya :)

Kuih raya khas ditempah dari Ita's Delight. Anak tauke satu office, jadi mudahlah semuanya. Paling penting, ini kuih raya paling sedap pernah saya makan!

Disebabkan terlalu teruja, baju raya Sofea sedar tak sedar sampai 10 pasang. Ya ampun, satu-satunya anak buat masa ni & buat pertama kalinya Sofea sambut raya, so mommy bagi special sikit ;-)

Sofea kumpul banyak duit raya, tak sangka boleh kumpul sebanyak itu! Thanks pada semua yang memberi, moga Allah limpahkan rezeki buat semua. Amin...



Dah mula bekerja hari ni, tapi masih dalam mood raya, owh Melayu! Hihihi. Raya sampai sebulan!

Kepada kawan-kawan yang tak sempat nak beraya bersama di kampung, jemput datang ke rumah saya ye :P



No comments:

Post a Comment