Friday, April 15, 2011

Evo Nite Fever!

Semua orang kat office sibuk bercerita tentang costume untuk dinner 29 April nanti. Yea, dah dekatla jugak. Tapi saya makin blurr.

Sometimes excited nak carik costume tapi sometimes, rase cam, "Ahhh, lantakla, pakai je pape2!".

Maybe dengan email kat bawah ni, boleh change sket P1 staff punye mind :)
 
First bace email ni, cam excited, wow IPAD free!

Tapi to be honest, jauh lagila untuk saya yang akan dapat title tu. Tengok ajela idea baju2 untuk Evo Nite tu, hehehe.

Untuk kawan2 yang bersungguh2 tu, teruskan usaha!  
Tuah ayam nampak di kaki, tuah manusia, tak siapa tau...

***Papepon, saya perlukan idea kawan2 tuk costume malam Evo nanti, tolong kasi IDEA bleh? hehe, sebab saya blurr! Just nak attend and follow the theme je.

Ini costume, kalo btol2 nak Evo Nite =) Too Sexy lah...

Pilihan saya kat bawah2 ni aje, suggestion plzzz...Komen dan jasa anda amatlah dihargai (^_^)

Cik Hubby saya suh pakai ini

Yang ini pon ok, bling2 sket

Yang biru ni, amacam??? LoL!

Saya suke yang macam police style ni :) So, nti add on accessories sket, evo tak???

No comments:

Post a Comment