Thursday, April 14, 2011

Selipar Jepun Itu

Entry sedih sket ni, adoila...
This week, 3 hari tak masuk office, ada training. Then, masuk je pagi tadi, notice satu kekurangan kat meja saya. Apakah???
Saya beli masa visit Singapore in 2009.

Masa pergi sana banyak sangat berjalan, naik MRT,

Seyes lotih den! Kaki sangat yang amat. So, pegi kedai ni, BHG ala2 kedai serbaneka, sume pon ada jual. Handbag, kasut, wellness, sports etc.

Saya, cume nak carik bende alah ni aje :) Dah beli, seyes, SELESA, nak pegi jalan mane lagi, sume boleh. hikhikhik. Sepasang, $10.99. Mahal la kalo convert to RM.

Dah balik Malaysia, taktau nak buat ape selipar tu bawak pegi office. Setahun dia kat office ni, tak pernah diusik orang, tapi ntah sapela yang bertangan panjang dah CURIK saya punye!

Pulangkan, bukan saya sayang sebab beli dari Singapore tapi ini sebabnya:
-Saya guna selipar tu pergi surau, senang nak solat, basah pon takpe... tapi arini...hmmm...
-Saya ibu mengandung, kalau pegi toilet pakai heel kan susah, kalo tergelincir, nauzubillah :(

Kalo, kamu salah seorang yang ambik, PULANGKAN SELIPAR JEPUN ITU!!!

No comments:

Post a Comment