Thursday, January 20, 2011

14 Days More To Go (^_^)

Dah lama rasenya entry i tak berkisar pasal my wedding preparation.

Actually sebab I penat nak fikir.

So far, Alhamdulillah, dah banyak benda yang settle.

I dah tempah semua keperluan except hand bouquet. Blur sket bila fikir bab bunga ni. Feb, bunga naik harga! Lagipun, dah sangat dekat dengan majlis, duit dah banyak guna untuk benda lain. So, budget i sangat kurang ;(

Saya mengharapkan ada keajaiban yang akan berlaku. I am in dilemma nak guna artificial flower/fresh flower. Bila fikir, pelamin fresh flower, takkan my hand bouquet nak guna artificial, weird do! So no answer at this moment.

Flower girl dah ada, emcee nominated, pengapit pon dah volunteer =) Alhamdullilah...

Macam mana saya gubah hantaran saya , begitulah juga dengan hand bouquet.

Saya nak buat sendiri. hehehe.

Lain-lain yang dah settle:

1) Pelamin
2) Dewan+ Catering
3) Door gift
4) Banner+Bunting
5) Wedding Dress (collection date: 29 Jan)
6) Shoes
7) Hantaran
8) Rosette
9) Make Up

etc.

Saja senaraikan yang dah settle so that kepala saya tk berserabut. Hehe.

1 comment: