Thursday, July 5, 2012

Putrajaya FLORIA 2012

Salam Nisfu Syaaban.

Alhamdulillah, masih berkesempatan untuk terus bernafas & memulakan episod baru.

Maaf, saya kurang sihat beberapa hari ni DAN saya teramat rindu untuk menulis di sini.

Papepon, saya kongsikan sedikit aktiviti kami melawat Floria di Putrajaya baru-baru ini, 30 Jun.



Sofea suka all the flowers! 
Susah betul nak bergambar, sebab Sofea teruja dengan bunga-bunga kat situ. 
Semua pun Sofea nak sentuh. Mommy risau takut bunga yang cantik tu rosak.




Dapat sikit ilham untuk wujudkan "taman mini" depan rumah, hehehe :) 
Baru berseri sikit rumah kalau dapat taman macam ni.




Ada beberapa rekabentuk yang membuatkan saya cukup terpegun.


 Gubahan bunga dari ros berwarna-warni.


Designer ini cukup membuatkan saya kagum dengan rekaan floral yang dipamerkan. Cukup UNIK!


 Dan ini juga menjadi pilihan hati, sebuah akuarium yang sebenarnya dibentuk dari ribuan botol kaca.


Seperti biasa, sebelum pulang, ada saja yang mahu dijadikan kenangan. Bukan bunga yang menjadi pilihan hati, tapi karya ini :D Dari Kartunis Joy

 
Masih berbaki beberapa hari lagi sebelum festival berakhir. Jom ke Putrajaya!

Putrajaya Flower & Garden Festival 2012
Date: 30 June - 8 July 2012
Venue: Waterfront, Precint 2, Putrajaya
Theme: Bougainvillea - Enduring Beauty


Opening Hours:
9.00 am - 10.00 pm (Mon - Thu)
9.00 am - 12.00 midnight (Fri - Sun)


No comments:

Post a Comment