Friday, December 31, 2010

Count Down 2011

Alhamdulillah. a year has passed. thank you 2010.
I am ever thankful+grateful for the colourful year. Went thru rain and shine. Thank u Allah swt. alhamdulillah.
Let's together welcome the new year. May we all be blessed. Amin.

Today, I receive 1 SMS:
"Salam Kak, sowi disturb...actually, nak mintak maaf coz owg ade byk wat slh kat akak an..so, da nk msk thn br nie, hope xnk ade isu lg..0-0 eh..sowi 4 everything kak.."

GULP...whoeve u're, saya xpernah berdendam ngan sesiapa, even sebesar mane pon kesalahan yg dilakukan, manusia is not perfect, so am I. Jadi, saya dah maafkan sume kesalahan sesiapa saje terhadap saya. Dan saya juga mengharapkan hal yang sama dari semua. Jom mulakan episod baru dalam hidup.

Saya sangat tak sabar nak melalui 2011. Banyak azam saya tuk 2011, saya just tulis dalam diary yang my fiance and husband-to-be kasi, rasanya xperlulah nak kongsi, unless sumenye tercapai, so kalau tercapai, insyaAllah end of 2011, kalau panjang umur, i akan share ^_^


No comments:

Post a Comment