Tuesday, December 7, 2010

Old School Punye Orang! Lolx~

Tergelak sakan tengok gambar ni. Sakit perut. Kelakarkan zaman dulu2. Terasa kerdil je diri ni ;p Mase ni tak kenal pon erti fesyen. Main pakai je. Ape yg mak ayah kasik, pakai aje. Lolx~ Saya jumpa gambar ni, kat kawan2 SCIPP punye page on FB. Hmmm, at least adela kenangan.




Siapala saya hari ini, kalau takde mase lalu. Anda carik la sendiri mana satu saya dalam photo2 di atas ye. Dulu saya sangat pendiam, kawan pon, ada 2-3 orang je yang rapat. Dan saya ulat buku. First exam (masa sume orang masih homesick lagi), saya dapat 8A 1B. hehe. Dapat satu ciuman dari "bonda" kat dahi, she is actually pengetua SCIPP, we call her "bonda". Anak dia hensem, Name Solahuddin Al-Ayubi, now saya dapat tunang nama yang same, berkat duk minat anak dia dalam diam kot. Hehehe~

No comments:

Post a Comment