Thursday, December 9, 2010

Macam2 Benda Pelik

Semalam aku mimpi ada orang nak simbah asid kat muka aku, aduss takot bangat! Sampai berpeluh-peluh bila terjaga tu. Nasib baik masa tu alarm bunyi, so mimpi ku berakhir semasa aku dalam cubaan menyelamatkan diri dan bersembunyi di satu shopping mall mane ntah. hehehe ;p Ni mesti sebab terpengaruh tengok cite Knight and Day tu, lagi satu, aku kepingin shopping, tapi perlu berjimat skg ;( Sampai rasa macam tak cukup tidur and penat sangat today! Mimpi owh mimpi...

Hmmm, yang ni plak, cite sambungan dari birthday Party adik Muhsin last 4 Dec. Muka macam Memey (Norman Hakim punye tunang)??? Owh, totally NO and DISAGREE! Seumur hidupku, blom pernah ada yang cakap muka aku macam Memey. Ntahla, budak2 Boustead ni rabun ke hape. hahahaha. Semalam my fiance bgtau, officemate dia cakap muka I macam Memey, during Adik Muhsin birthday party, that was the first time I met some of my fiance officemate. Huh? I tak suka memey and bila tengok cermin pon, muka memang takde iras langsung ok. Sapela yang rabun sangat tu??? Kih kih kih.

No comments:

Post a Comment