Wednesday, March 9, 2011

Too Full To Myself :)

I feel like I have to share this particular issue that is very sensitive to me :)

No pictures will be included because just writing about. Really want to. Don't know why. What am I rambling about?

2 ke 3 hari ni, ntah kenape, rase nak makan ni teramat sangat, so gi beli sampai RM10. huhu. Saya memang hantu asam dari dulu2 lagi, tapi bukan serupa jeruk ini.
I know I said I'm not gonna post any pictures but I changed my mind =)
Penat baca instruction, follow...testing 1, 2, 3...

After all, I am actually too full to myself ;p

4 comments:

  1. so, wuts the result? hihih..seila, we shud meet someday :)

    ReplyDelete
  2. ihik ihik... i awal2 marriage pun cenggitu... perubahan hormon...;-)

    ReplyDelete
  3. Yana: Bile nak jumpe? Waa, excited! She's my ex-classmate mase sekolah rendah, saya admire dia mase sekolah dulu, dia pelajar cemerlang kat sekolah saya. hehe. Negative la Yana, blom ade rezeki la nie =)

    Nadhira: Negative, hehe.

    Beauty: Memang perasan kan i ni, hehe.

    ReplyDelete