Sunday, March 6, 2011

Weekend Chef

Pagi ni, saya makan ini je, panaskan balik...sedap jugak rupenya. Beli kat IKEA semalam. hihihi. Ok lagi kot, kalo xpon, kejap lagi, carik toilet la.

Saya beruntung, sbb xyah prepare breakfast pagi2 weekend ni, hubby saya akan bangun lewat. Pas subuh, dia akan loncat ke katil semula. Katenya, rugila bangun awal weekend, weekdays dah hari2 dipaksa bangun awal. hihihi.


Saya, seperti biasa kena bangun awal, sebab dalam kepala berputar2, kain belum cuci, pinggan xbasuh, nak lap debu kat depan TV tu, lunch nak makan ape etc, byk plak kene pikir, so dari bergolek2 di katil, arghhh, bangun jela.

Sekarang washing machine tengah berputar, first round dah sidai. Jom kuarkan ape yang ade kat fridge, kejap lagi nak masak :)


Hubby saya suke saya masak, "masak lemak cili padi", tapi saya dah bosan masak lauk tu je salu. Mee goreng basah pon dia suka, last week, 2 hari berturut2, dia suh saya masak tu. Aiyak!

Today, saya nak masak merah ayam, sotong sumbat + sup sayur!

No comments:

Post a Comment